Follow Me n i'll follow u back =)

Sunday, May 27, 2012

keCUTIan.


*Okay,harap anda faham erti gambar*

Okay,hai Assalamualaikum.Saya minta maaf,saya dah lama tak hapdate.*buat muka comel*Dah lama tak Sign in dekat Blogger ni,buka-buka saja belog ni,terus dah berubah.Adess,nasib baik perubahan dia tak ketara,wahh sejak bila aku pakai perkataan yg agak menhebatkan ini.OH MY BM!ecehh,mentang-mentang sekarang ni dekat TV ada Oh My English ! Aku pula pandai-pandai buat Oh My BM !
Yeay !Cuti dua minggu!Macam biasa,Cikgu bagi cuti-cuti belajar,aku dah siapkan Hari Jumaat time hari last sch dah.Dahlah hari Jumaat tu ada spotcheck,Ya ampunn!Cikgu buat secara tiba-tiba buat apa do,boleh buat orang mati sakit jantung,haha.Bagi tahu lah dulu kalau nak buat spotcheck,eh ada ke orang nak buat spotcheck bagi tahu dulu?kemerepekan apakah ini?eceh.Banyak barang orang kene rampas oh,apatah lagi liquid paper.Lepastu,cikgu tanya siapa bawa kamera,diorang yg bawa tu pergi mengaku apa celop tokk?eceh,hihi.Kalau aku takut nak mengaku.Karang kalau kena rampas,acano?Dahlah masa spotcheck tu mata aku tengah 'besar'.




Besar macam dalam gamba tu ye,haha.Harap anda faham.okeng,aku dah tak tahu nak taip apa lagi,hihi.babai.Till then,Assalamualaikum :)

0 sesumpah:

Post a Comment