Follow Me n i'll follow u back =)

Saturday, June 8, 2013

Cuti sekolah Sudah Habis, Bro.






                  

Hai dan Assalamualaikum *muka tak bersalah*
Ekeke, setelah sekian lama daku tidak menghapdet benda alah ni, harini baru ada masa sikit. Yalah, dah cuti tak pergi memana, update blog busuk ni jelah yang saya mampu *sedih* hahaha.
Umpama 'Disebabkan homework setitik, rosak Holiday sebelanga', Haa macam tulah cuti aku. Apatah lagi aku ada PBS yang kena bawak balik untuk siapkan. Dah jangan ditanya daku apa itu PBS. Lelah kamek gik mok jawab*tetiba masuk Sarawak* 
So, Lusa adalah hari yg paling aku benci dan juga aku sayang *cakap macam keling* Ekeke. Isnin. Hari pengetua akan membebel atas pentas depan mikrofon dan kononnya mau bagi 'sepatah dua kata' je. Aku rasa lah time dia bagi 'sepatah dua kata' dia tuu, aku sempat balik rumah masak, jemur baju, gosok baju, bagi kucing makan lagi kot, err okay. Maksud aku, kucing jiran sebelah ((sebab aku takda kucing)). Okay okay merepek.

Cuti sebegitu lama, aku pergi Cameron je. Hek eleh. Hahaha k. Tapi aku tiap tahun pergi Cameron, naik bosan dah. Serious. Cehh haha. Yang penting pergi. Tapi masalahnya, pergi secara tetiba pulak tu. Tiba-tiba suatu pagi tidur aku yg sedang lena didatangi dgn mimpi yg pelikpelik. Lalu aku pun terbangun dari tidur dan menggeliat. Tibatiba, ayah pun berkata "Jom siap, kita pergi Cameron" And I was like "Haa? betul ke?" Sambil menggosok gosok mata aku yang masih jelas tidak jelas. Haa, lepastu terus pergi Cameron. Camtu lah cerita dia. Gempak tak? erkk k.
Bertolak time hujan petang petang, sampai kat sana malam pulak tu. Padahal ayah bawak Laju kemain. Sampaisampai jee, terus pergi cari hotel. Maklumlah pergi secara mengejut kann. Call semua hotel, semua pakat kata dah full. Ada satu je tak full, Hotel Brinchang. Dah rehat sekejap, terus pergi Pasar Malam Brinchang. Wee~






Benda yang paling nak cari kat sana, ofc lah strawberry kann. 



Tapi aku tak minat sangat dengan strawberry ni *sembang*
Aku paling minat dengan buah jambu apple yg ada kat sini. Sedap like seriously. Memang kalau pergi Cameron benda yg paling aku teringin Jambu apple ni jee. Tapi family aku yg lain tak minat sangat. Tapi aku je minat. Tapi aku pun taktahu kenapa. Tapi okay takde tapi dah. Kalau nak tahu bentuk jambu apple tu cemane. Nahh 



Asal nampak cam tak sedap je tetibe? Haha

Dan tiap kali pergi Cameron je mesti beli gula gula lolipop yg sama. Haritu beli satu paket RM 12. Lepastu pergi kat kedai lain, satu paket dia jual RM10 jee. Lepastu kedai yg lagi satu pulak RM 8. Pehh adakah gua yg gangster ni patut menangis semata mata untuk RM4 yg terbazir TT__TT




disebabkan aku terlalu sadis, aku nak blah dulu lah *padahal dah malas nak taip*
Okay, Selamat Bersekolah! Hehe baibai xx




0 sesumpah:

Post a Comment