Follow Me n i'll follow u back =)

Thursday, July 11, 2013

Mph Online free delivery

Hai. Assalamualaikum. Selamat berpuasa kalian. Eceh.

Mesti ramai yang terjebak dengan online shop ni kan. Baju lah, shawl lah, tudung lah dan sebagainya. Hah, kalau korang nak tahu buku pun ada jual online tau. Dekat MPH online. Boleh klik dekat link. Kebaboom. Sebab banyak buku dekat situ. Bila ada less, memang less laa. Kadang 25%. Banyak jugak kan.
Oh ye. Tahukah anda MPH online sekarang tengah buat free delivery from 28 june - 14 July. Maksudnya, belilah buku yang harga RM5 pun, still bayar RM5 juga. Include delivery charge. Hebat tak hebat? Kalau tak sebelum ni, kalau beli buku RM5, kena tambah RM6 selalunya untuk delivery charge. So, kalau rasa ada buku yang tak kesampaian lagi nak beli, awak semua boleh lah bertindak sekarang sebelum terlambat. Ingat, sampai 14 July je. Lagi 3 hari je ni. Hah, kalau nak order buku kat MPH online ni, kena ada online bank la. Contohnya, maybank2u ke.



Barubaru ni kakak aku ade beli buku novel English ni. Aku pun agak minat jugaklah sebab aku ni pandai BI. *muntah* Ampunkan aku sebab tak pernah tak perasan setiap kali post entry. Haha. Tapi aku suka cerita ni sebab aku dah tengok movie dia. Warm Bodies. Korang pernah dengar tak? Dah pernah tengok movie dia? 

1 comment:

  1. Salam kenal! Saya dari team Kumpulbagi. Blognya nice.
    Jika Anda mau mempromosikan blognya lagi dan share files dengan gampang kunjungi page kami di: www.kumpulbagi.com
    Semuanya gratis, cepat dan tanpa limitasi. Anda bisa upload sebanyak files (audio, video, pdf, jpg, dll.), membuat koleksi berkas dan bagikan dengan lainya.
    Coba servis kami tanpa registrasi:)

    ReplyDelete